Pilates

Pilates je program koji je nastao početkom prošlog veka po Joseph H. Pilatesu po kome je pilates program i dobio ime. Cilj pilates vežbi je pre svega opuštanje mišića, ali istovremeno i zatezanje mišića. Pilates je idealan za one ljude koji hoće lagano da vežbaju, a da imaju rezultate.

SAZNAJTE VIŠE

Joga

Bavljenje jogom može da deluje preventivno u cilju održavanja fizičkog i psihičkog zdravlja. Joga ima blagotvorno dejstvo, na smanjenje količine stresa i pomoć pri održavanju unutrašnjeg mira i ravnoteže, što je veoma značajno u današnjem užurbanom vremenu.

SAZNAJTE VIŠE

Aerobik – Be Fit

Aerobni program namenjen onima koji žele da redukuju telesnu težinu (low impact) i onima koji žele da dovedu svoje telu top formu (high impact). Program se izvodi sa ili bez rekvizita, uz brzi ritam. Podrazumeva kombinaciju niskog i visokog intenziteta.

SAZNAJTE VIŠE

Personalni treninzi

Personalni treninzi su treninzi gde vežbate sami sa trenerom u terminu koji vama odgovara i u dogovoru sa instruktorom. Prednost ovih treninga je puna posvećenost vama osobno, učenje pravilnog izvodjenja vežbi, saveti o ishrani, ispravljanju i stalnom raspolaganju tokom časa.

SAZNAJTE VIŠE

Aviva

Aviva vežbe su vežbe za hormonalni balans i plodnost. Specifičnost ovih vežbi je ta, što su one usmerene na poboljšanje cirkulacije u maloj karlici i za razliku od drugih vidova i fitnes programa vežbanja imaju ciljanu, posebnu primenu. Programi vežbi Aviva metode su sastavljeni tako, da se uz minimum uloženog vremena i truda, postižu izvanredni rezultati.

SAZNAJTE VIŠE